Este sábado, nada mellor que pasar a noite no cárcere. O inclasificable Dúo Cobra ofrecerá unha actuación en directo, que irá acompañada dunha multiproyección baixo o título «Papel Medium», no (S8). Logo do live show, Jas Processor xunto a Sisco Larinho Dj presentarán REPUBLICA DISCO APOCALIPSO: unha escolma en formato de Vinilo e dixital dende vos anos 40 ata oxe en día. Unha república ecléctica de sons latinos, africanos, electrónicos, con actitude e, abrigo, con moito Groove. Coloreado todo elo con efectos sonoros e filtrado sintetico. Ás 22:00 h no Antigo Cárcere.
A continuación, Dúo Cobra nos dan unas claves para entender su sonido panayonqui.
Este sábado, nada mejor que pasar la noche en la cárcel. El inclasificable Dúo Cobra ofrecerá una actuación en directo, que irá acompañada de una multiproyección bajo el título «Papel Medium», en el (S8). Luego del live show, Jas Processor junto a Sisco Larinho Dj presentarán REPUBLICA DISCO APOCALIPSO: una selección en formato de Vinilo y digital desde los años 40 hasta hoy en día. Una república ecléctica de sonidos latinos, africanos, electrónicos, con actitud y sobretodo, con mucho Groove. Coloreado todo ello con efectos sonoros y filtrado sintetico. A las 22:00 h en la Antigua Cárcel.
A continuación, Dúo Cobra nos dan unas claves para entender su sonido panayonqui.
Este sábado, nada mejor que pasar la noche en la cárcel. El inclasificable Dúo Cobra ofrecerá una actuación en directo, que irá acompañada de una multiproyección bajo el título «Papel Medium», en el (S8). Luego del live show, Jas Processor xunto a Sisco Larinho Dj presentarán REPUBLICA DISCO APOCALIPSO: unha escolma en formato de Vinilo e digital dende os anos 40 ata oxe en día. Unha república ecléctica de sons latinos, africanos, electrónicos, con actitude e, sobretodo, con moito Groove. Coloreado todo elo con efectos sonoros e filtrado sintetico. A las 22:00 h en la Antigua Cárcel.
A continuación, Dúo Cobra nos dan unas claves para entender su sonido panayonqui.
Definición de «Panayonqui»
Panayonqui componse de «Pan», do grego παν, «todo» e de «yonqui», do inglés «junkie», dervivado á súa vez de «junk», ou lixo. Refírese ao yonqui olímpico, a ese atleta do lixo que é capaz de competir simultaneamente en distintas disciplinas porque está enganchado a cada un dos estímulos que lle ofrece o mundo. Pode usarse como nome propio e tamén como adxectivo, aínda que en certos círculos detectamos a expansión do seu uso como verbo.
Papel Médium
É a peza que presentamos en (S8), consistente en tres proxeccións simultáneas de 8mm e Súper 8 mentres facemos a banda sonora en directo. A metraxe que usamos son películas domésticas dos 50 e 60, en cru, sen montar, tal e como foron filmadas. É como unha rede social para pantasmas de celuloide. Conectámolos entre eles e dámoslles para comer cousas ricas. Máis que unha película Papel Médium é unha evento en directo, e está feito especificamente para o (S8); dado o seu carácter non se repetirá -polo menos da mesma forma, co mesmo metraxe e a mesma banda sonora- en ningún outro sitio. Como experiencia ten algo de múltiple e algo de aleatorio, unha compoñente de improvisación e moito de sincronicidad.
Dúo Cobra e a súa relación cos formatos audiovisuais
Por cada unha das cancións do noso disco Déixache Morder hai un vídeo. Unha das peculiaridades destes vídeos é a diversidade de formatos que usamos neles; desde dispositivos obsoletos como o Hi-8 ou o VHS a aparellos tan comúns como a cámara un de teléfono móbil, pasando por imaxes xeradas por computadores de 8bits como o ZX Spectrum e o Commodore 64 ou as minicámaras de vixilancia que transmiten o sinal de vídeo vía radio Tamén traballamos en Súper 8 (tanto de produción propia como modificando producións comerciais) e con animación frame a frame. Cousas así. Agora andamos facendo cousas coa marabillosa PXL2000 de Fisher Price que grava imaxes ¡en cintas de audio!. Algúns dos nosos vídeos están feitos a partir de metraxe atopada, aínda que no caso de Papel Médium poderiamos falar máis ben de metraxe conseguida.
Esta diversidade de formatos non só responde a cuestións de investigación e lecer -que algo diso tamén hai- senón que tamén ten que ver cos procesos que implican o traballar con estes soportes. De aí a importancia no uso de hardware, de material orixinal, e non de emulaciones ou de efectos. O uso de efectos de posproducción para lograr que unha imaxe achéguese a tal ou cal look é algo perfectamente lexítimo, non cabe dúbida, pero por moi veraz que resulte -por exemplo- un filtro de Súper 8 nun vídeo, o filmar en Súper 8 ten unha serie de condicionantes que alteran ao resultado final, sendo moitas veces unha parte fundamental do resultado final.
Da mesma forma que hai que entender como funciona o proceso fotográfico e cales son as súas posibilidades e limitacións para rodar unha película en Súper 8, é necesario aprender linguaxe Basic se se quere traballar cun Spectrum, e hai que peregrinar por rastros e mercadillos buscando cintas de Ou-matic se se quere gravar en devandito formato.
No caso en particular do Súper 8 o interesante non é esa cousa nostálxica, tan de película indie, tan de cabeceira daqueles marabillosos anos. Ten máis que ver con ese uso consciente do soporte do que estamos falando. Non é o mesmo producir unha imaxe en movemento con química que producila con electricidade; non é o mesmo traballar con material fotosensible que cunha choiva de electróns, e tampouco é o mesmo filmar mirando a unha pantalla que facelo encadrando a través dun visor. E que conste que con isto non defendemos que unha cousa sexa mellor que a outra -de feito fariámoslle unha escultura ao tubo de raios catódicos sen dubidalo nin un momento- pero son procesos diferentes e conducen a resultados diferentes. O continente fala do contido ^_^
Dúo Cobra live show
Ciclo «Super 8 Contemporáneo»: «Imaxes rodadas, películas roubadas e son panayonqui»
Sábado ás 22:00 h no Antigo Cárcere.
Entradas á venda en despacho de billetes medio hora antes do comezo. 5 euros.
Definición de «Panayonqui»
Panayonqui componse de «Pan», do grego παν, «todo» e de «yonqui», do inglés «junkie», dervivado á súa vez de «junk», ou lixo. Refírese ao yonqui olímpico, a ese atleta do lixo que é capaz de competir simultaneamente en distintas disciplinas porque está enganchado a cada un dos estímulos que lle ofrece o mundo. Pode usarse como nome propio e tamén como adxectivo, aínda que en certos círculos detectamos a expansión do seu uso como verbo.
Papel Médium
É a peza que presentamos en (S8), consistente en tres proxeccións simultáneas de 8mm e Súper 8 mentres facemos a banda sonora en directo. A metraxe que usamos son películas domésticas dos 50 e 60, en cru, sen montar, tal e como foron filmadas. É como unha rede social para pantasmas de celuloide. Conectámolos entre eles e dámoslles para comer cousas ricas. Máis que unha película Papel Médium é unha evento en directo, e está feito especificamente para o (S8); dado o seu carácter non se repetirá -polo menos da mesma forma, co mesmo metraxe e a mesma banda sonora- en ningún outro sitio. Como experiencia ten algo de múltiple e algo de aleatorio, unha compoñente de improvisación e moito de sincronicidad.
Dúo Cobra e a súa relación cos formatos audiovisuais
Por cada unha das cancións do noso disco Déixache Morder hai un vídeo. Unha das peculiaridades destes vídeos é a diversidade de formatos que usamos neles; desde dispositivos obsoletos como o Hi-8 ou o VHS a aparellos tan comúns como a cámara un de teléfono móbil, pasando por imaxes xeradas por computadores de 8bits como o ZX Spectrum e o Commodore 64 ou as minicámaras de vixilancia que transmiten o sinal de vídeo vía radio Tamén traballamos en Súper 8 (tanto de produción propia como modificando producións comerciais) e con animación frame a frame. Cousas así. Agora andamos facendo cousas coa marabillosa PXL2000 de Fisher Price que grava imaxes ¡en cintas de audio!. Algúns dos nosos vídeos están feitos a partir de metraxe atopada, aínda que no caso de Papel Médium poderiamos falar máis ben de metraxe conseguida.
Esta diversidade de formatos non só responde a cuestións de investigación e lecer -que algo diso tamén hai- senón que tamén ten que ver cos procesos que implican o traballar con estes soportes. De aí a importancia no uso de hardware, de material orixinal, e non de emulaciones ou de efectos. O uso de efectos de posproducción para lograr que unha imaxe achéguese a tal ou cal look é algo perfectamente lexítimo, non cabe dúbida, pero por moi veraz que resulte -por exemplo- un filtro de Súper 8 nun vídeo, o filmar en Súper 8 ten unha serie de condicionantes que alteran ao resultado final, sendo moitas veces unha parte fundamental do resultado final.
Da mesma forma que hai que entender como funciona o proceso fotográfico e cales son as súas posibilidades e limitacións para rodar unha película en Súper 8, é necesario aprender linguaxe Basic se se quere traballar cun Spectrum, e hai que peregrinar por rastros e mercadillos buscando cintas de Ou-matic se se quere gravar en devandito formato.
No caso en particular do Súper 8 o interesante non é esa cousa nostálxica, tan de película indie, tan de cabeceira daqueles marabillosos anos. Ten máis que ver con ese uso consciente do soporte do que estamos falando. Non é o mesmo producir unha imaxe en movemento con química que producila con electricidade; non é o mesmo traballar con material fotosensible que cunha choiva de electróns, e tampouco é o mesmo filmar mirando a unha pantalla que facelo encadrando a través dun visor. E que conste que con isto non defendemos que unha cousa sexa mellor que a outra -de feito fariámoslle unha escultura ao tubo de raios catódicos sen dubidalo nin un momento- pero son procesos diferentes e conducen a resultados diferentes. O continente fala do contido ^_^Definición de «Panayonqui
«Panayonqui se compone de «Pan», del griego παν, «todo» y de «yonqui», del inglés «junkie», derivado a su vez de «junk», o basura. Se refiere al yonqui olímpico, a ese atleta de la basura que es capaz de competir simultáneamente en distintas disciplinas porque está enganchado a cada uno de los estímulos que le ofrece el mundo. Puede usarse como nombre propio y también como adjetivo, aunque en ciertos círculos hemos detectado la expansión de su uso como verbo.
Papel Médium
Es la pieza que presentamos en (S8), consistente en tres proyecciones simultáneas de 8mm y Súper 8 mientras hacemos la banda sonora en directo. El metraje que usamos son películas domésticas de los 50 y 60, en crudo, sin montar, tal y como fueron filmadas. Es como una red social para fantasmas de celuloide. Los conectamos entre ellos y les damos de comer cosas ricas. Más que una película Papel Médium es una evento en directo, y está hecho específicamente para el (S8); dado su carácter no se repetirá -al menos de la misma forma, con el mismo metraje y la misma banda sonora- en ningún otro sitio. Como experiencia tiene algo de múltiple y algo de aleatorio, una componente de improvisación y mucho de sincronicidad.
Dúo Cobra y su relación con los formatos audiovisuales
Por cada una de las canciones de nuestro disco Déjate Morder hay un video. Una de las peculiaridades de estos vídeos es la diversidad de formatos que usamos en ellos; desde dispositivos obsoletos como el Hi-8 o el VHS a aparatos tan comunes como la cámara un de teléfono móvil, pasando por imágenes generadas por ordenadores de 8bits como el ZX Spectrum y el Commodore 64 o las minicámaras de vigilancia que transmiten la señal de video vía radio También hemos trabajado en Súper 8 (tanto de producción propia como modificando producciones comerciales) y con animación frame a frame. Cosas así. Ahora andamos haciendo cosas con la maravillosa PXL2000 de Fisher Price que graba imágenes ¡en cintas de audio!. Algunos de nuestros videos están hechos a partir de metraje encontrado, aunque en el caso de Papel Médium podríamos hablar más bien de metraje conseguido. Esta diversidad de formatos no sólo responde a cuestiones de investigación y ocio -que algo de eso también hay- sino que también tiene que ver con los procesos que implican el trabajar con estos soportes. De ahí la importancia en el uso de hardware, de material original, y no de emulaciones o de efectos. El uso de efectos de posproducción para lograr que una imagen se acerque a tal o cual look es algo perfectamente legítimo, no cabe duda, pero por muy veraz que resulte -por ejemplo- un filtro de Súper 8 en un video, el filmar en Súper 8 tiene una serie de condicionantes que alteran al resultado final, siendo muchas veces una parte fundamental del resultado final.
De la misma forma que hay que entender cómo funciona el proceso fotográfico y cuáles son sus posibilidades y limitaciones para rodar una película en Súper 8, es necesario aprender lenguaje Basic si se quiere trabajar con un Spectrum, y hay que peregrinar por rastros y mercadillos buscando cintas de U-matic si se quiere grabar en dicho formato.
En el caso en particular del Súper 8 lo interesante no es esa cosa nostálgica, tan de película indie, tan de cabecera de Aquellos maravillosos años. Tiene más que ver con ese uso consciente del soporte del que estamos hablando.
No es lo mismo producir una imagen en movimiento con química que producirla con electricidad; no es lo mismo trabajar con material fotosensible que con una lluvia de electrones, y tampoco es lo mismo filmar mirando a una pantalla que hacerlo encuadrando a través de un visor. Y que conste que con esto no defendemos que una cosa sea mejor que la otra -de hecho le haríamos una escultura al tubo de rayos catódicos sin dudarlo ni un momento- pero son procesos diferentes y conducen a resultados diferentes. El continente habla del contenido ^_^
Dúo Cobra live show
Ciclo «Super 8 Contemporáneo»: “Imágenes rodadas, películas robadas y sonido panayonqui”
Sábado a las 22:00 h en la Antigua Cárcel.
Entradas a la venta en taquilla media hora antes del comienzo. 5 euros.
Definición de «Panayonqui»
Panayonqui componse de «Pan», do grego παν, «todo» e de «yonqui», do inglés «junkie», dervivado á súa vez de «junk», ou lixo. Refírese ao yonqui olímpico, a ese atleta do lixo que é capaz de competir simultaneamente en distintas disciplinas porque está enganchado a cada un dos estímulos que lle ofrece o mundo. Pode usarse como nome propio e tamén como adxectivo, aínda que en certos círculos detectamos a expansión do seu uso como verbo.
Papel Médium
É a peza que presentamos en (S8), consistente en tres proxeccións simultáneas de 8mm e Súper 8 mentres facemos a banda sonora en directo. A metraxe que usamos son películas domésticas dos 50 e 60, en cru, sen montar, tal e como foron filmadas. É como unha rede social para pantasmas de celuloide. Conectámolos entre eles e dámoslles para comer cousas ricas. Máis que unha película Papel Médium é unha evento en directo, e está feito especificamente para o (S8); dado o seu carácter non se repetirá -polo menos da mesma forma, co mesmo metraxe e a mesma banda sonora- en ningún outro sitio. Como experiencia ten algo de múltiple e algo de aleatorio, unha compoñente de improvisación e moito de sincronicidad.
Dúo Cobra e a súa relación cos formatos audiovisuais
Por cada unha das cancións do noso disco Déixache Morder hai un vídeo. Unha das peculiaridades destes vídeos é a diversidade de formatos que usamos neles; desde dispositivos obsoletos como o Hi-8 ou o VHS a aparellos tan comúns como a cámara un de teléfono móbil, pasando por imaxes xeradas por computadores de 8bits como o ZX Spectrum e o Commodore 64 ou as minicámaras de vixilancia que transmiten o sinal de vídeo vía radio Tamén traballamos en Súper 8 (tanto de produción propia como modificando producións comerciais) e con animación frame a frame. Cousas así. Agora andamos facendo cousas coa marabillosa PXL2000 de Fisher Price que grava imaxes ¡en cintas de audio!. Algúns dos nosos vídeos están feitos a partir de metraxe atopada, aínda que no caso de Papel Médium poderiamos falar máis ben de metraxe conseguida.
Esta diversidade de formatos non só responde a cuestións de investigación e lecer -que algo diso tamén hai- senón que tamén ten que ver cos procesos que implican o traballar con estes soportes. De aí a importancia no uso de hardware, de material orixinal, e non de emulaciones ou de efectos. O uso de efectos de posproducción para lograr que unha imaxe achéguese a tal ou cal look é algo perfectamente lexítimo, non cabe dúbida, pero por moi veraz que resulte -por exemplo- un filtro de Súper 8 nun vídeo, o filmar en Súper 8 ten unha serie de condicionantes que alteran ao resultado final, sendo moitas veces unha parte fundamental do resultado final.
Da mesma forma que hai que entender como funciona o proceso fotográfico e cales son as súas posibilidades e limitacións para rodar unha película en Súper 8, é necesario aprender linguaxe Basic se se quere traballar cun Spectrum, e hai que peregrinar por rastros e mercadillos buscando cintas de Ou-matic se se quere gravar en devandito formato.
No caso en particular do Súper 8 o interesante non é esa cousa nostálxica, tan de película indie, tan de cabeceira daqueles marabillosos anos. Ten máis que ver con ese uso consciente do soporte do que estamos falando. Non é o mesmo producir unha imaxe en movemento con química que producila con electricidade; non é o mesmo traballar con material fotosensible que cunha choiva de electróns, e tampouco é o mesmo filmar mirando a unha pantalla que facelo encadrando a través dun visor. E que conste que con isto non defendemos que unha cousa sexa mellor que a outra -de feito fariámoslle unha escultura ao tubo de raios catódicos sen dubidalo nin un momento- pero son procesos diferentes e conducen a resultados diferentes. O continente fala do contido ^_^
Dúo Cobra live show
Ciclo «Super 8 Contemporáneo»: “Imágenes rodadas, películas robadas y sonido panayonqui”
Sábado a las 22:00 h en la Antigua Cárcel.
Entradas a la venta en taquilla media hora antes del comienzo. 5 euros.